Splošni pogoji spletne trgovine kmetije Pr’ Boltjan v lasti Cirar Igorja, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Podatki o podjetju

Kmetija Pr’ Boltjan

Igor Cirar nosilec dopolnilne dejavnosti na kmetiji
Boltija 8
1252 Vače
AJPES št: vpisa: 330-509/2019-4
Matična številka: 2495619000
TRR: SI56 6100 0002 3270 550
Davčna številka: 24088447
Nisem davčni zavezanec
Email: igor.cirar@gmail.com
Telefon: 041 915 500
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini kmetije Pr’ Boltjan imajo prijavljeni člani in tudi gosti. Kupci se lahko prijavijo v spletno trgovino tako, da označijo ustrezno polje pri prvem izpolnjevanju podatkov v košarici.

Dostopnost informacij

Kmetija Pr’ Boltjan se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  • identiteto podjetja
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini kmetije Pr’ Boltjan ažurirajo in spreminjajo glede na trenutne razmere. Cena v spletni trgovini kmetije Pr’ Boltjan je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.

Postopek naročila

Kupec na spletni strani kmetija–boltjan.si  izbere menu ‘’Trgovina’’. Ko klikne na
posamezni izdelek, se mu odpre opis, možnosti izbire količine in cena. Kupec potem, ko
izbere želen izdelek, količino in (morebitno) varianto mase, pritisne na gumb dodaj v
košarico. Po enakem postopku kupec doda vse želene artikle. Ko želi zaključiti nakup, klikne
na gumb ‘’Prikaži košarico’’. Kupec lahko še vedno dodaja ali spreminja količino dodanih
izdelkov. Ko je zadovoljen z izbranim, klikne na gumb ‘’Nadaljuj na blagajno’’
Nato vnese še svoje kontaktne podatke, naslov, način plačila, prevzema in morebitne
opombe.
Ko kupec klikne na gumb ‘’Kupite sedaj’’, je naročilo izvedeno. Nakup bo v primeru,
ko ne gre za osebni prevzem zadržan do izvedene transakcije.

Kmetija Pr’ Boltjan bo shranila besedilo pogodbe, ki bo kupcu dostopen in posredovan na elektronski naslov.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med kmetijo Pr’ Boltjan in kupcem je v spletni trgovini kmetije Pr’ Boltjan sklenjena v trenutku, ko kmetija Pr’ Boltjan kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kmetijo Pr’ Boltjan kot za kupca.

Načini plačila

Spletna trgovina kmetije Pr’ Boltjan omogoča naslednje načine plačila:

  • S plačilom predračuna na račun nosilca dopolnilne dejavnost na kmetiji Cirar Igorja.
  • Na prevzemnem mestu kmetije Pr’ Boltjan, Boltija 8, 1252 Vače,  je možno plačilo z gotovino.

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50,00 € so brezplačni. Stroški pakiranja in dostave za ostale pošiljke pa so opredeljeni tako:

  • strošek dostave in pakiranja je 6,00 eur.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Zaenkrat naročil ni mogoče pošiljati izven Republike Slovenije.
Izdaja računa
Kmetija Pr’ Boltjan račun za naročene artikle priloži v vsebino paketa. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
  • Kmetija Pr’ Boltjan lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.  Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

•    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da  podjetju na elektronski naslov (kmetija.boltjan@gmail.com) ali z obrazcem (peti odstavek 43.d člena ZVPot) nedvoumno sporoči ali na kakšen drug  nedvoumen način sporočiti , da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
•    Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Kmetija Pr’ Boltjan – Igor Cirar, Boltija 8, 1252 Vače. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.
•    Potrošnik  je na podlagi (devetega odstavka 43.d člena ZVPot) odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednost posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
•    Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo vseh prejetih plačil bomo opravili nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Stvarna napaka

(1)Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2)Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3)Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Napaka je stvarna:

1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3)Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4)Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Varovanje osebnih podatkov

  • Kmetija Pr’ Boltjan  se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
  • Kmetija Pr’Boltjan za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Kmetije Pr’ Boltjan: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.
  • Kmetija Pr’ Boltjan navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem.
  • Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
  • Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

  • Kmetija Pr’ Boltjan bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo kmetija Pr’ Boltjan izrecno spoštovala.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina kmetije Pr’ Boltjan in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka kmetija Pr’ Boltjan in logotip sta v lasti kmetije Pr’ Boltjan – Igor Cirar.

Omejitev odgovornosti

Kmetija Pr’ Boltjan se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da kmetija Pr’ Boltjan včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kmetija Pr’ Boltjan kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Kmetija Pr’ Boltjan spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Kmetija Pr’ Boltjan se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova kmetija.boltjan@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kmetija Pr’ Boltjan bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Kmetija Pr’ Boltjan skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Ponudnik omogoča spletno trgovanje na območju RS in na svoji spletni strani objavlja platformo za spletno reševanje potrošniških sporov na spletnem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.

Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov

Vse informacije na straneh spletne strani in spletne trgovine kmetije Pr’ Boltjan (kmetija-boltjan.si), so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh z določenimi živili posvetujete s svojim zdravnikom.

Dostava in plačilo

Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 50 eur je poštnina brezplačna. Za naročila do zneska 49,99 eur je strošek poštnine in pakiranja 6,00 eur.

Za kmetijo Pr’ Boltjan pakete dostavlja dostavna služba GLS in izjemoma Pošta Slovenije. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, si prek e-pošte izberite eno od petih možnosti dostave GLS-ja.

Osebni prevzem

Naročene izdelke lahko prevzamete tudi osebno na kmetiji Pr’ Boltjan, Boltija 8 1252 Vače, za podrobnosti prevzema se dogovorimo individualno, na tel. 041/915-500.

Pri osebnem prevzemu vam stroškov dostave in pakiranja ne zaračunamo.

Plačilo

Izdelke iz spletne trgovine lahko plačate s plačilom predračuna na račun nosilca kmetijske dejavnosti Cirar Igorja.

Za vse dodatne informacije smo seveda dosegljivi na: tel.: 041/915-500 (Igor Cirar)